Nagy várakozással kezdtem bele a könyvbe, mert azt írták róla, hogy a Cthulhus könyvekre hasonlít. Szó, ami szó ez tényleg igaz: a helyszín egy kis 19. századi wales-i falucska, amit különös köd lepett el és ahol furcsa lények ólálkodnak a sötétben, korhű használati tárgyakkal találozhatsz és egy kicsit nyomoznod is kell. Kocka nélkül játszottam, vagyis csak olvastam, de az ellenfelek sajnos erősnek tűntek. A kaland sem az a tipikus fantasy kaland természetesen, kicsit horroros, viszont ezek ellenére a végén csalódtam a könyvben. Hiába a 379 fejezetpont, nagyon hamar kiolvastam, pedig én direkt nem szoktam gyorsan olvasni a KJK könyveket. Lehet majd még egyszer neki vágok, de olyan érzésem volt, mint ha egy Harcos Képzelet könyvet olvasnék, nem tudom hová tűntek a fejezetpontok: megérkezek a faluba, megismerkedek a tényállással, lemegyek a bányába, kijövök a bányából és hazamegyek. Kár érte...remélem majd megszerzem a második részét is és talán az jobb lesz.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.11.11. 22:40 Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: dark sötét cthulhu forbidden gateway where the shadows stalk

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr532442673

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan műtsük meg magunkat? Timsó és rambókés! 2010.11.12. 07:52:01

Hogy mennyire jó helyet találtunk az hamar kiderült, mivel jó pár hatalmas löveghüvelyt találtunk a sírok között, amiket Feri gondosan össze is gyűjtetett velünk. Rozsdás, málladozó hüvelyek voltak, amik nemcsak a ruhánkat fogták meg, de a kezünket is ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása