Amiket a múltkor kifelejtettem:

Adhatsz nevet a karakterednek. Szerintem nincs sok értelme, hiszen ez nem szerepjáték, ahol neveden fognak szólítani kalandod során. Innentől fogva teljesen felesleges volt felrakni a kalandlapra.

Képek. Szerintem illeszkednek a történethez, még tetszenek is nekem és csak egy hajszálnyival gyerekesebbek, mint amit az ember elvárna tőlük.

Próbadobások. Túlságosan nehezek, mert nem elég a tulajdonságod alá dobni a kockákkal (mint ahogy azt megszokhattuk a hagyományos KJK könyvekben), hanem még egy adott érték fölé is kell esnie a dobásodnak.

Az írók erőltett angol (vagy más) hangzású álnevei. Szerintem gáz és szánalmas. Aki ennyire nem büszke a magyar nevére, ne írjon magyarnyelvű könyveket.

Ja, és sikerült találkoznom egy értelmetlen hirtelenhalállal, kár érte, ha már ilyen messzire eljutottam. :) Egyébként hiába a nyomozós stílus, a legtöbb helyszínt kötelező végigjárnod, csakis a látogatásod sorrendjén változtathatsz, így viszont csökken a könyv újrajátszhatósága. Hasonlóan nyomozós volt a Ketheri maffia is, de ott 2-3 szálon is futott a történet, mire megint egyesültek. Sajnálatos, de talán még egyszer végigmegyek majd rajta szabályosan az elkövetkező egy évben.
 

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.11.16. 13:20 Szólj hozzá!

Címkék: fantasy magus a viharfaló titka

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr832451267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása