Üdvözöllek az oldalamon bátor kalandor!
Minden 1991 környékén kezdõdött. Ekkor történt az az eset, hogy az egyik iskolás osztálytársam egyfajta speciális könyvrõl mesélt nekem, ahol én alakítom ki a történetet. Mivel olvasni mindig is szerettem, mondanom sem kell, hogy mennyire felkeltette az érdeklõdésemet. Megkértem, hogy adjon kölcsönbe ilyet könyvet, mert nagyon kíváncsivá tett . Másnapra két vöröses kötetet hozott be nekem, az egyiknek „Bajnokok próbája” a másiknak pedig „A rémület útvesztõje” volt a címe. Alig vártam, hogy hazaérhessek és el kezdjem lapozgatni õket. Úgy döntöttem, hogy a „Bajnokok próbája” lesz az elsõ. Igazából már késõre járt amikor elkezdtem olvasni. Aznap este nem használtam se papírt, se ceruzát, se dobókockát, csak próbának szántam az egészet. Az elsõ pár fejezet után olyan érzés kerített a hatalmába, amit szavakkal nem lehet leírni. Csak olvastam és olvastam, nem tudtam lerakni. Ez a könyv örökre megpecsételte a sorsom. Még a héten kértem pénzt az édesanyámtól, hogy megvehessem életem elsõ (két) Kaland Játék Kockázat (továbbá KJK) könyvét. Abban az idõben még sok utcai könyvárus volt és az egyiknél be is szereztem, amire már nagyon vártam. A „A rémület útvesztõje”-ét és a „Tolvajok városa”-át. Mivel az utóbbi új volt számomra azzal kezdtem el játszani, amint hazaértem.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.09.28. 18:17 6 komment · 1 trackback

Címkék: játék könyv szerencse ceruza kaland oldalak radir kockázat radír lapozgatás lapok ügyesség életerő dobókocka www.kalandjatek.eu a tűzhegy varázslója kaland játék kockázat lapozz

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr28180012

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: baltimore auto Accident lawyers 2017.10.16. 04:25:31

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pappsa 2009.03.11. 14:36:07

ha van eladó kjk könyved vagy bármilyen kalandjáték könyv kérlek téged szólj sanyipapp82@freemail.hu

Grunter (törölt) 2010.10.05. 16:39:37

Hello!
Én is nagyon szeretem a Kaland Játék Kockázat könyveket de sajnos mivel elég fiatal vagyok(1997-ben születtem) Abban az időben amikor ezek forgalomba kerültek még nem igazán léteztem gondolatba se :D.
De mivel honlapok felkeltették az érdeklődésemet eme könyvek iránt (többek közt a te weblapod is) utánanéztem pár Netes áruházba ilyen könyvek után.
Egyet rendeltem (A Gyíkkirály szigetét nagyon jó kis könyv már 3-szor elolvastam és el is jutottam a végére)
Aztán sajnos 6 hónap után sikerült rendelnem csak újabb könyveket szám szerint 4-et.De azóta megint nem találok újabb könyveket szóval hogy ha tudnál segíteni hogy hol lehet hozzájutni ilyenfajta könyvekhez azt nagyon megköszönném.
Az Országút Harcosa,A Szamuráj Kardja,A Gyíkkirály Szigete,A Haláltalizmán és A Bajnokok Próbája című remekművek vannak meg szóval ezen kívül ha bármilyen más könyvet tudsz mondani hogy hol lehet hozzájutni megköszönném :).A Regény hosszúságért elnézést kérek:P.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.10.05. 20:08:57

Ajánlom az aukciós oldalakat. Vatera, teszvesz, néha szoktak fent lenni, csomagban is. No meg mindig nézz körül az antikváriumokban. Angol nyelvű könyveket meg tőlem kérj. :)

Gabor18 2011.02.08. 20:28:36

Szia Grunter, tudom ajánlani a szellemlovas fantasy játékboltüt, a 6. kerület Szondi utca 18.-ban. Online pedig
a bookline.hu, a polc.hu, az antikvár.hu,
és a silverland.hu. Remélem tudtam segíteni:D

misscrime 2011.09.21. 15:22:48

Sziasztok! Én csak most találtam rá az oldalra, és örülök, hogy van ilyen is. Én is emlékszem még az első kaland játék kockázat könyvemre. A Hóboszorkány Barlangjai volt ez, és rögtön meg is tetszett a műfaj. A bátyám szoktatott rá, aztán jött A Skorpiók Mocsara, A Sötétség Gyűrűje, a Kínok kínja, Az országút harcosa és a Halállabirintus. Bár már elég rég használtam őket, azért még meg vannak. :)

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2011.09.30. 01:44:51

Érdemes néha elővenni őket és elolvasni. :)
süti beállítások módosítása