Halállabirintus
ügyesség:11
életerõ:21
szerencse:9
Másodjára már magasabb értékekkel vágtam neki a labirintusnak. Sajnos már rögtön az elején meghaltam a harangnál. Úgy döntöttem, hogy nem dobok újra, hanem ezekkel az értékekkel folytatom most már harmadjára. Ezúttal most messzebbre jutottam. Aztán következett a törpe Próbamester, aki jól megszívatott. Beugróként meg kellett tippelnem, hogy nyolcnál kisebbet, nagyobbat vagy ugyanakkorát dobok a kockákkal. Sajnos nem találtam el így a büntetésem -2 ügyesség pont lett. Innentõl kezdve már meg volt pecsételve a sorsom. Elsõként egy kobrát kellett megfognom anélkül, hogy megmart volna. Ezután egy csata következett a Halál Arénájában, de erre is csak akkor kerülhetett sor, ha elõtte két anagrammából kitaláltad az ellenfeled nevét. Így küzdöttem meg a Minotaurusszal (a másik és egyben keményebb ellenfél az Óriás Skórpió lett volna). A csata végén egyetlen 1 életerõ pontom maradt. Megettem a maradék élelmemet és kivont karddal vártam a harmadik próbatételt. Azzal a barbárral kellett megküzdenem, aki szintén indult a viadalon és azutolsó fejezetekben a társam volt. Bár a könyv azt mondta, hogy a kobramarástól teljesen legyengült a 10/12-es adatai nem erre utaltak. Mivel még az elején vesztettem 2 ügyességi pontot így esélyem sem volt ellene és elvéreztem az Aréna poros padlóján…
Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.09.30. 14:01 2 komment

Címkék: könyv halállabirintus dobókocka lapoz www.kalandjatek.eu kaland játék kockázat

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr9181047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.16. 08:43:33

Ez volt az egyik legnehezebb szerintem

beci · http://123456 2008.03.25. 11:49:28

szeretek a gépen játszani
süti beállítások módosítása