A Tűzhegy varázslóját most kicsit jegelem és nekivágtam az Országút harcosának. Régen ez volt az egyik kedvencem és nagyon remélem, hogy ma is. Kidobtam az értékeket, persze először rosszul, mert azt hittem az csak elírás, hogy adjak 24-et az életerőmhöz. A háttértörténetben egy Mad Max-es világ elevenedik meg előttünk. A szemünk előtt van az elpusztult, sivatagos bolygónk, ahol a benzin nagyobb kincs, mint a víz. A megbuherált autók és motorok gépfegyverrel, páncéllal, szöges csapdákkal. Elindultam San Angelo felé, hogy benzint vigyek a városomnak. Szerintem elsőre sikerült találnom egy könnyű utat, mert messzire sikerült eljutnom gond nélkül, sőt még elég benzinkannát is begyűjtöttem. A hirtelen halál listáján a 7. helyen áll a könyv, de szerintem nem is olyan nehéz. Bár mondjuk az eléggé idegesítő tud lenni, ha amiatt fejezed be a küldetésed, ha nincs több kanna benzined. Ezért nem szabad rögtön San Angelo irányába mennünk, hanem barangolnunk kell kelet-nyugat irányban. Ugyanis a könyv úgy van felépítve, hogy északról haladunk dél felé. Végig is rohanhatunk rajta, de akkor tuti kifogy a benzinünk. A feladatunk sikeres teljesítéséhez kelet-nyugat irányban kell cirkálnunk. Így elég nagy terepet járhatunk be ezáltal is növelve a könyv újrajátszhatóságát. Sajnos úgy a kalandom felénél találkoztam légi kalózokkal és a harcban kinyírtak.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.10.22. 09:51 Szólj hozzá!

Címkék: benzin kanna az országút harcosa kaland játék kockázat

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr61199243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása