Második nekifutásom, most már jól határoztam meg a kezdeti értékeimet. A könyv még mindig tetszik, hamarosan a térképnek is neki állok. Felfedeztem még egy újabb szabályt: ha tűzpárbajban 1-nél többször eltalálnak, akkor le kell vonnom 1 ügyességet. Ja, elfelejtettem megemlíteni, hogy ebben a könyvben három féle harc van: kézitusa, tűzharc, autós csata. És arra is rájöttem, hogy nagyon sok ügyességi és szerencse próbatétel van. Tehát ha eltalálnak tűzharcban, akkor a vezetési képességed is megromlik. A szerencséről meg annyit, hogy a könyv vége fele, amikor a Pusztulás Kutyái nevű banda táborát becserkészed egymásután három szerencse próbát kell tenned. De most idáig el sem jutottam, mert útközben elfogyott a benzinem.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.11.17. 00:09 Szólj hozzá!

Címkék: az országút harcosa

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr97231729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása