A vész romjai, talán így tudnám lefordítani magyarra. Csak pár fejezetet olvastam el eddig belőle. Ez már a komolyabbak közé tartozik, nem úgy, mint az előző. 400 fejezetpontos és már kalandlap is van: erő, ügyesség és intelligencia. Az érdekessége, hogy nem dobókockákkal kell meghatároznod a kezdeti értékeidet, hanem 25 pontot kell szétosztanod, ahogy csak akarod. :) A történet szerint te egy egyszarvú-pásztor vagy, akinek a gonosz lények kiírtják a faluját. Hm... mit mondjak még a könyvről. Igen, a grafikák: kicsit gyerekesnek hatnak az eredeti KJK rajzok mellett.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2008.07.21. 15:30 6 komment

Címkék: német die ruine des unheils

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr47578205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi 2008.07.21. 22:12:36

Szia!
Nem tudtam, hogy ennyire jól megy a német. Mondjuk nekem még van mit fejlődnöm ahhoz, hogy németül olvassak, de szótárral tuti menne.
Végül is német kéttannyelvűbe jártam vagy mi. :D

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2008.07.22. 00:52:35

Én is oda jártam, csak nem hagytam elveszni a tudásom, mint egyesek. :P

Tomi 2008.07.28. 16:07:26

Elveszni én sem hagytam, csak max. a szókincsemet kell újra felfrissíteni.
Figyi, amúgy mi van a weboldaladdal? Valahogy mintha nem akarna bejönni.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2008.07.31. 01:50:07

Ne is mond,ma tudtam meg,hogy letiltottak,mert allitolag nem fizettem erte. Most szoltam a webmesternek,hogy nezzen mar utana,mert nincs kedvem elvesziteni a domain nevet.

Tomi 2008.08.03. 00:47:12

De most akkor a freewebes meg az eu-s nem ugyanaz?

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2008.08.09. 14:26:26

Nem,mert azt már nem fogom frissiteni.
süti beállítások módosítása