90.

Amber egyre izgatottabb lesz, amint átvágtok a sivatagon s megpillantjátok a messzi távolban San Anglo lángjait. Amikor közelebb értek, a lány kinyitja az ajtót, és int a kőkerítés tetején álló őröknek. Az acélajtó kinyílik, és behajthatsz. Az ottaniak lelkesen üdvözölnek. A nap további részét azzal töltöd, hogy a barbár külső vidéken megesett kalandjaidat meséled el. Hősként kezelnek, ellátják sebeidet, és a lehető legkényelmesebb házat bocsátják rendelkezésedre. Ezen az éjszakán jól alszol. 1 Ügyesség és 4 Életerő pontot nyersz. Reggel puskaropogásra ébredsz. Kirohansz, és megtudod, hogy a Pusztulás Kutyái nevű banda megtámadta a finomítót. Felmászol a falra, hogy lásd, mi történik odakint. Épp egy kis teherautó száguld az acélajtó felé, s látod, hogy a vezető az utolsó pillanatban kiugrik belőle. Majd hangos robbanás hallatszik, és az egyik ajtószárny kidől helyéről. A Pusztulás Kutyái autóikkal a motorjaikkal rögtön megindulnak a nyílás felé, s a védők pánikba esnek. Rájössz, hogy át kell venned a parancsnokságot. Dobj két kockával. Ha az összeg akkora, vagy kisebb, mint ügyességed, lapozz a 147-re. Ha nagyobb, lapozz a 18-ra.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.09.18. 12:00 3 komment

Címkék: kjk az országút harcosa online könyv játszunk online

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr631386260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.09.19. 14:39:49

én ezt még a kék fedeles könyv formájában toltam, és valami állati komoly volt. A végén persze el lehetett jutni és a tartálykocsit is megszereztem, de visszajutni már sokkal gázosabb volt, bár rövidebb.
Mondjuk az alap kocsi egy tiszta KITT volt, azt imádtam :)

Walmer 2009.10.13. 15:05:42

Bár én valami marha régen toltam ezeket a könyveket, az utóbbi pár napban - számomra is megmagyarázhatatlanul - újra eszembe jutottak és nosztalgiázni kezdtem.
Ezt az archív angol nyelvű honlapot találtam:
web.archive.org/web/20050410194312/www.fightingfantasy.com/2citad.htm
Ami azért is nagyon jó, mert megvan a megoldása annak a két könyvnek (Káosz fellegvára, Elátkozott Ház) amelyeket sehogyan sem tudtam megcsinálni:-)
süti beállítások módosítása