90.
Amber egyre izgatottabb lesz, amint átvágtok a sivatagon s megpillantjátok a messzi távolban San Anglo lángjait. Amikor közelebb értek, a lány kinyitja az ajtót, és int a kőkerítés tetején álló őröknek. Az acélajtó kinyílik, és behajthatsz. Az ottaniak lelkesen üdvözölnek. A nap további részét azzal töltöd, hogy a barbár külső vidéken megesett kalandjaidat meséled el. Hősként kezelnek, ellátják sebeidet, és a lehető legkényelmesebb házat bocsátják rendelkezésedre. Ezen az éjszakán jól alszol. 1 Ügyesség és 4 Életerő pontot nyersz. Reggel puskaropogásra ébredsz. Kirohansz, és megtudod, hogy a Pusztulás Kutyái nevű banda megtámadta a finomítót. Felmászol a falra, hogy lásd, mi történik odakint. Épp egy kis teherautó száguld az acélajtó felé, s látod, hogy a vezető az utolsó pillanatban kiugrik belőle. Majd hangos robbanás hallatszik, és az egyik ajtószárny kidől helyéről. A Pusztulás Kutyái autóikkal a motorjaikkal rögtön megindulnak a nyílás felé, s a védők pánikba esnek. Rájössz, hogy át kell venned a parancsnokságot. Dobj két kockával. Ha az összeg akkora, vagy kisebb, mint ügyességed, lapozz a 147-re. Ha nagyobb, lapozz a 18-ra.