ügyesség: 11 életerő: 15 szerencse: 11

Úgy döntöttem, hogy a Tolvajok városával folytatom. Megint sikerült, egy ügyes, szerencsés, de nem túl életerős kalandort kidobnom. Anno ez volt az első könyvem, amit megvettem és a harmadik, amit elolvastam. Nekem akkor nagyon tetszett, kiváncsi vagyok, hogy most mennyire fog. Nekem tetszik, ahogy bejárhatom a várost, még sikátorokban is bolyonghatok, ha nem félek. :) A felénél járhatok és észrevettem, hogy nagyon sok tárgyat szerezhetek utam során és mindig változik az aranyam. Hol ellopnak tőlem, hol vásárolok valamit és hol nyerhetek valami játékon. Bár Szlobo biztos nem ért most velem egyet, nekem tetszik a nyűzsgés a városban. :) Bár abban igaza van, hogy sok benne a rövid fejezetpont. :( Gyerekkoromban sosem tudtam megcsinálni szabályosan, remélem most sikerül. Ha nem, akkor is tovább olvasom, mert már annyira nem emlékszem a végére. :) Ja és a háttértörténet is elég jó, meg hosszú.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.11.08. 23:25 3 komment

Címkék: tolvajok városa

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr11510423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyau32 2009.11.14. 09:16:10

Üdv. Most tettem fel a Vaterára 18db ilyen kaland játék kockázat könyvet. Nagyon olcsón 300Ft/db. Ha érdekel esetleg nézd meg.

Cím:
www.vatera.hu/kaland_jatek_kockazat_konyvsorozat_18db_156860953.html

Vic_ 2009.11.14. 19:06:39

ja, ez a Shamuntati dombok (vagy minek) a köv része! Én csak a királyok koronáját nem tudtam volna szabályosan megcsinálni :D

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.11.14. 19:13:01

Nem, az a Kharé-A csapdák kikötővárosa :)
süti beállítások módosítása