Az első menetet befejeztem, bár nem haltam meg, nem is jártam sikerrel. Sikeresen visszajutottam az első fejezetpontra, de úgy fogom tekinteni, mint egy sikertelen próbálkozást. A könyv tényleg nem nehéz, csak a végefele találkoztam egy 10/11-es ellenféllel. De a baltát nem találtam meg, egyik részét sem. :( Bár térképet még nem készítettem, de a könyv felépítése hasonlít az országút harcosára, már ami a helyszínt illeti: vízszintesen barangolhatsz, majd egy szinttel feljebb mehetsz függőlegesen és kezdődik minden előlről. A könyv tetszik, találkozhatunk érdekes lényekkel, de a legtöbbje nem barátságos. Ezenkívül sok alkalmunk lesz aranyat találni, tehát az elején nyugodtan vegyünk Nikodémusztól tárgyakat.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.04.03. 14:10 Szólj hozzá!

Címkék: a végzet erdeje

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr701891870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása