ügyesség: 7 életerő: 23 szerencse: 9
fegyverzet: 9 pajzs: 6

Mivel arról már rég letettem, hogy a megjelenésük sorrendjében olvassam el a kaland játék kockázat könyveket, most úgy döntöttem, hogy itt az ideje egy kis sci-fi kalandnak. A ketheri maffiát már rég olvastam, talán csak egyszer, így teljesen új ez a könyv számomra. Eddig nem sok minden történt. Van egy űrhajóm, aminek vannak értékei, de még nem keveredtem csatába. Karakterem ügyessége a minimum, nem tudom meddig fogok eljutni vele, de eddig még nem kellett harcolnom szerencsére. Ebben a könyvben két újdonság van még: vannak olyan helyzetek, amikor sokan úgy megvernek téged, hogy a kezdeti életerődet kell csökkentened kettővel. :) Valmikor meg a szerencsedobások helyett, csak szimplán dobnod kell egy kockával és aszerint kell tovább menned, hogy most párost vagy páratlan dobtál.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.04.08. 13:15 2 komment

Címkék: sci fi a ketheri maffia

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr521903463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.04.09. 03:16:47

A ketheri maffia az egyik leggenyóbb KJK könyv.
Anno sokat szenvedtem vele én is, de meg tudtam csinálni.
Nekem megvan az első 8 Fantázia Harcos, nagy kedvencem a Robot Kommandó volt, aminek 3 megoldása is volt, egy nyomozós, 1 robotharcos, és egy közelharcos.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.04.09. 12:11:04

Másoknak nem nagyon tetszett. :)
Nekem is a másik nagy kedvenc a Robot Kommandó volt, nagyon sajnálom, hogy nem csináltak többet ebből a fajtából. Pedig épp ezeknek lenne értékük, hiszen fantasy egy milló van. Egyébként én csak két megoldásra emlékszem, de lehet, hogy azért, mert már rég játszottam vele.
süti beállítások módosítása