Meghaltam. Pont a legvégén. Ha legyőzöm Puskás Babbetet, akkor már a 400. pont következett volna, de hát 7-es ügyességgel az is csoda, hogy idáig eljutottam. De tényleg, nem volt sok csata benne, de azokat mind megnyertem, sőt még 2-3 sikeres ügyesség próbát is dobtam. A könyv amolyan felemásra sikeredett, amilyen jó volt az eleje, úgy ellaposodott a vége. Műfaját tekintve sci-fi nyomozós, és az elején tényleg visszaadja ezt az érzést. Több helyen nyomozhatunk és többféleképpen szerezhetjük meg az információkat. Aztán a második részben, amikor elérünk a titkos laborhoz, átmegy dánzsönbe (labirintus), ami nekem nagyon nem tetszik. :( Sok harcba nem keveredtem, űrharc meg még annál is kevesebb van. Még egyszer nekivágok az este választások után. :)

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.04.11. 19:40 Szólj hozzá!

Címkék: sci fi a ketheri maffia

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr581912761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása