ügyesség: 9 életerő: 17 szerencse: 10
fegyverzet: 8 pajzs: 4

Most a nyomozós-megvesztegetős szál helyett az akciódúsabb kalandot választottam. Persze nem szándékosan, mert előre nem tudtam, hogy mi lesz a vége. Volt itt egy egész jó kis autósüldözés, amit szerint nagyon ötletesen írták meg. Olyannyira, hogy fel is csavarodtam egy fára és meghaltam. :( Utána még lapozgattam egy kicsit a könyvet és meggyőződtem arról, hogy a történet első fele tényleg jó, de utána mintha elfogytak volna a jó ötletek. Sok alibi-fejezetpont van a könyvben, főleg a végén, fent a titkos aszteroidán szembetűnő ez. Lesz ott egy kocka alakú szoba, aminek hat oldalán egy-egy gomb van. Ezek közül csak az egyik a helyes, ezután még egy ilyen kockába jutsz. Csak itt 10 fejezetpont megy a levesbe. :( A rajzok mínősége a magyar változatban nagyon gyatra. :( És végezetül a legjobbak a 328-329-es fejezetpontok: ezek egy-egy teljes oldalt foglalnak el, 4 illetve 6 soros fejezetek összesen. Alul és felül egy-egy kisképpel.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.04.12. 19:00 Szólj hozzá!

Címkék: fidesz sci fi a ketheri maffia voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr161916424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása