Megnéztem a kis füzetecskémben, hogy mikor is játsztottam utoljára KJK-át szabályosan és megdöbbenve láttam, hogy 7 hónappal ezelőtt a Ketheri maffiát áprilisban. Ennyire nem repülhet az idő. :( Tehát eljött az ideje, hogy nekikezdjek egy újabb könyvnek így az évvége előtt. Egy Vénuszos könyvet akartam és olyat, amire nem nagyon emlékszem, ezért esett a választásom erre. Az első szembeötlő dolog, hogy a képek mennyire hasonlítanak a Vértengerekhez és a Haláltalizmánhoz, ami nem csoda, hiszen ugyanaz az illusztrátor: Bob Harvey. Nekem tetszenek a képei, van egy sajátos, csibészes hangulata az alkotásainak.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2010.12.13. 15:05 Szólj hozzá!

Címkék: fantasy a mélység rabszolgái

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr312513140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása