ügyesség:10
életerõ:19
szerencse:8

Hatodjára vágtam neki. Hogy ne legyen túl unalmas úgy döntöttem, hogy most már térképet is fogok rajzolni. Sajnos rossz irányt választottam a végefele és így megint nem találkoztam a nindzsával. A gnóm Próbamester szolgájává váltam…
ügyesség:12
életerõ:21
szerencse:12
A térkép végre elkészült. Viszont a dobásoknál néha kicsit csaltam. Kénytelen voltam, ha idén még el szeretnék olvasni pár könyvet.  Majd egyszer angolul újra kezdem, addig is megírom ennek a könyvek az értékelését. Hiába vittem végig, a csalások miatt úgy veszem, mintha meghaltam volna…
Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.10.06. 09:15 Szólj hozzá!

Címkék: halál halállabirintus

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr14187711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása