Halállabirintus

ügyesség:9
életerõ:17
szerencse:11
Hosszú idõ után újra elõvettem a KJK könyveket és úgy döntöttem, hogy megint el kezdem olvasni õket és ha már az elején kezdem egy füst alatt egy honlapot is csinálok nekik. A magyar kiadási sorrendet vettem figyelembe, tehát a legelsõ könyv a Halállabirintus lett. Ez azok közé a könyvek közé tartozik, amelynek a létezésérõl sokáig nem is tudtam és csak évekkel késõbb sikerült beszereznem egy saját példányt. Így legfeljebb egyszer vagy kétszer játszottam vele…természetesen már arra sem emlékszem. Megfogadtam, hogy minden könyvvel szabályosan fogok játszani. Olyannyira komolyan vettem eme eskümet, hogy még a szabályokat is elolvastam újra. Mint láthatjátok nem valami erõs karakterrel indultam neki a labirintusnak. Még az elején megcsípett egy pók, aminek következtében le kellett 1-et vonnom az amúgy sem túl magas ügyességi pontjaimból. Ezután a következett egy nagyon szoros csata egy sziklahernyóval. A csata végén egyetlen 1 életerõ pontocskám maradt. Kipihenve a csata fáradalmait elfogyasztottam négy adag élelmet és újra indultam. Szerencsétlenségemre kíváncsiságom egy tükörhöz vezetett, amibe belenézvén megnõtt a fejem és a kalandom sajnos ott véget ért. Természetesen még megpróbálkozok a könyvvel párszor, hogy normális értékelést tudjak adni róla, plussz késõbb összeszámolom majd, hogy hány hirtelen halál fejezetpont található a játékban.
Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.09.29. 18:36 Szólj hozzá!

Címkék: könyv halállabirintus dobókocka www.kalandjatek.eu kaland játék kockázat lapozz

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr35180034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása