Egész szépen haladok a térképpel és így egyre inkább kikristályosodik előttem ennek a könyvnek a szerkezete. Azt megtapasztaltam, hogy az első kereszteződésben mindenféleképpen keletnek kell fordulnunk úgyanis ez a könnyebb. Most elég tápos karaktert és autót dobtam ki kezdésnél mégsem jártam sikerrel, mert rossz utat választottam az elején. Az alagút után egy banda fogadott, ki kellett állnom egy gyorsulási versenyre az egyik tagjukkal. Ezt elvesztettem és a verseny végén megpróbáltam elmenekülni. A Toyota utánam eredt és sajnos tűzharcban megsemmisített.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.12.11. 08:55 1 komment

Címkék: játék kaland kockázat www.kalandjatek.eu páncél az országút harcosa

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr56259934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.16. 08:42:43

Uh, nagy Kaland Játék Kockázat fan voltam (vagyok). Kezdetben a Skorpiók mocsarát vettem meg, majd beszereztem az összes Jackson-Livingstone könyvet. Végigtoltam őket minden nyáron:) Persze azért a mellékkalandjáék másolatokat is megvettem, volt egy két jó közülük. De ez a harcos képzelet már valami nagyon nagy hülyeség vagy inkább unalom. A KJK könyveknél már ott tartottam, hogy tudtam mi következik és hova lapozzak:):) De rég volt már...
süti beállítások módosítása