Pár évvel ezelőtt, amikor még volt felesleges pénzem és belelendültem az Ebay-en való vásárlásba, megvettem a Way of the Tiger első 5 részét. A múlt héten sikerült beszereznem az utolsót is. :) És mivel akitől vettem, az első 5-öt is eladta, így gyorsan rástartoltam a többire. Egy új ebay tag volt, aki előtte 1 nappal regisztrált és még egyetlenegy értékelése sem volt, gondolom ennek is volt köszönhető a licit érdektelensége. Én bevállaltam a kockázatot (a paypal 2000 USD-ig úgyis megtéríti a károd) és 13,5 GBP-ért megvettem mind a 6 könyvet, ami nem volt több 4500 forintnál szállítással együtt. Üröm az örömben, hogy pont a hatodik kötet gyűrődött meg szállítás közben, de sebaj, most próbálom meg kilapítani pár kilós teherrel. :)))

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.04.14. 12:45 Szólj hozzá!

Címkék: angol ninja nindzsa way of the tiger

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr541064146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása