ügyesség: 12 életerő: 15 szerencse: 11

Tetszik a könyv, még mindig Dr. Moreau szigetére emlékeztet. Már rögtön az elején egy 10/11-es óriás rákkal kerülök szembe. Vagy egy kalóz csapattal. Szerintem a könyv nem nehéz, ha vigyázok arra, hogy mit érintek vagy nézek meg közelebbről. Utam során sok helyen nyerhettem volna vissza szerencsepontot, ha használtam volna. Tehát ti nyugodtan használhattok. Van benne egy kis labirintus is, az aranybányában. Rájöttem ezeket nem szeretem annyira. :( Egyébként a 12-es ügyességgel egész jól boldugolok. A legtöbb ellenfél 6-7-es ügyességgel rendelkezik, de rendszerint egyszerre többen vannak.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.11.07. 13:30 Szólj hozzá!

Címkék: a gyíkkirály szigete

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr321507019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása