ügyesség: 10 életerő: 19 szerencse: 8

Tegnap éjjel belekezdtem a másik nagy kedvencembe. Ez a könyv több szempontból is tetszett anno, kiváncsi vagyok, hogy még most is olyan jó-e? A jelenkorban játszódik és egy szuperhőst alakítok. Négy szuperképességből választhatok egyet, nincsenek tárgyak a kalandlapon, viszont megjelennek a hős pontok és a nyomok. Nem túl szerencsés karakterrel vágtam neki és az FTK-át, azaz a Fejlett Technológiai Képzettséget választottam. Ez a képesség Batman-esíti a szuperhősöm, szuperkütyükkel lát el engem. :) A könyv 440 fejezetpontos, a rajzok pedig néhol képregényesek: több kocka van egy oldalon. Nekem nagyon tetszik. :)

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.12.04. 12:15 Szólj hozzá!

Címkék: találkozás f.e.a.r. rel

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr421573429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása