ügyesség: 11 életerő: 19 szerencse: 11

Most a Pszí erőket választottam. Magas szerencsét dobtam, bár a könyvben nincs sok szerencse próba. 23 hős pontot szereztem (ami soknak számít szerintem), de sajnos most sem sikerült összeszednem minden információt. Grrrrrr.... Megírom az ismertetőt róla az oldalamra majd ma este nekikezdek egy másik könyvnek. Lassan scannelnem is kellene már megint, mert le vagyok maradva.

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2009.12.09. 10:00 Szólj hozzá!

Címkék: találkozás f.e.a.r. rel

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr661578051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása