Halállabirintus
ügyesség:12
életerõ:21
szerencse:9

Ötödszörre vágtam neki…kicsit már kezdem unni.  De hát amíg legalább egyszer végig nem vittem nem is tudok teljes értékelést írni. Most is jó értékeket dobtam aztán rájöttem, hogy akár az ügyesség italát is magammal vihetném a szerencse helyet (mivel sok helyen lehet ügyességi pontokat veszíteni és elég durván). Most viszont az életerõ italát kellett volna választanom. Út közben rájöttem, hogy a 87-es fejezetpontnak tényleg nagyon fontos szerepe van a játékban.  A törpénél végre eltaláltam, hogy mit fogok dobni.  A 12-es ügyességemnek köszönhetõen csak a szabály kedvéért tettem próbát a kobránál. Minotauruszt elvertem és végre maradt elég életerõm és ügyességem, hogy megbosszuljam Throm barátomat. Itt kezdõdött a balszerencsém, legalább 6 életerõt vesztettem a törpe Próbamesternél. Aztán jött két új és erõs ellenfél: Vérvad…fúj, undorító egy teremtmény. A 12-es ügyességével meg még inkább. Szerencsére elolvastam a vörös fedelû könyvet és így csak kétszer kellett megsebeznem. Viszont a balszerencsés dobások folytatódtak és veszítettem 8 életerõt mire kétszer eltaláltam. Ekkor következett a Manticore. Olyan szarokat dobtam, hogy pillanatok alatt elvéreztem…de ha nem itt, akkor két fejezetponttal késõbb fejeztem volna be a kalandot, mert nem volt se gyémántom se zafírom...

Szerző: Kaland-Játék-Kockázat  2007.10.04. 09:00 3 komment

Címkék: halállabirintus

A bejegyzés trackback címe:

https://kjkk.blog.hu/api/trackback/id/tr69185283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.03.28. 14:17:18

Ez az egyik legnehezebb Kaland Játék...
mondjuk a Káosz fellegváránál is van olyan, hogy a fő ellefél előtt egy nagy sötét szobába jutsz, ott is van néhány gonosz lény és ha nincs nálad az adott cucc, akkor pá:)

Müszijő Csirke 2009.03.30. 19:46:33

@koimbra:
jaja,azok a szemét Gendzsik, akiket csak a zsebszerkentyűvel tudsz hatástalanítani...
Jó a blog,de írhatnál az összes KJK-könyvről(már,ha ismered mindet:))

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.03.30. 23:19:05

Melyikről szeretnél hallani? Az összesről képtelenség lenne. :))))
De még az online játékban sem választottatok,hogy merre tovább. :)
süti beállítások módosítása